fredag 11. september 2009

Gammel barneseng..

Forrige uke var jeg innom en bruktbutikk, uten noe særlig spennede å se på.. Men på vei ut fikk jeg øye på en gammel utrekkseng! Jeg kunne få den for 200 ( lurer på om det kan være pga mine små sjarmerende småpiker som satt opp det bredeste smilet de kunne?) og da bar det rett hjem med den. Den skal males og mulig dekorers på et vis- noen som er flinke til å male skrift for frihånd? ;) Tenker den skal få stå på babyrommet vi skal pusse opp snart.. De søte underkjolene har barnas farmor sydd..

Nå skinner sola og småtuppene og jeg skal ut i skogen å plukke lyng.. God helg!

9 kommentarer:

  1. Urettferdig. Jeg har lyst på! :(

    SvarSlett
  2. Har lagt igjen kommentar på bloggen din.. ;)
    Jeg skal si ifra til deg, de hadde stadig noen inne der jeg var.. og de er billige! En haug med eldre mannfolk som driver på bare for gøy :D

    Hva slags farge ville du malt den i? Skal stå på et babyjenterom som sikkert kommer til å ha nok av rosa detaljer i tekstiler.. Selvfølgelig er hvitt nydelig, men... hm..

    SvarSlett
  3. Hei hei:) Så nydelige bilder! Senga kommer til å bli kjempefin, uansett:) Og vet du, jeg også tenkte å spørre om du faktisk vil male malekrakken. Synes den ser kjempefin ut! Er jo litt sjarmerende når det er slitt da:) Nå er det endelig helg, det er alltid godt. Spesielt når man ikke har så mange planer, og bare kan kose seg! Håper dagen deres har vært fin! Klem fra silje.

    SvarSlett
  4. Så fine bilder Merethe !!! Du er så heldig som venter nr 5 , bare gled deg.Mer jobb er det - men enda større glede er det og !

    SvarSlett
  5. ~ Så flotte bilder Merethe! Kjekt og se deg her igjen.
    Ha en fin kveld!

    Hilsen fra Signe ~

    SvarSlett
  6. HALLOOOO frue.. Ser du er i gang igjen, så utrolig hyggelig å se. Det er jo detta du liker.. Det er en kjempe fin blogg du har laget her. Håper det er ok at jeg følger med videre.. Vi sees vel snart håper jeg..
    H/Camilla

    SvarSlett
  7. Hei på deg!
    Velkommen tilbake!! Og tusen hjertelig takk for de fine ordene!*smiler*Varmet godt!!
    Nydelig seng! Heldige deg:) Og for et kupp!!
    Og gratulerer med en liten i magen:)
    Linker deg jeg..

    Klem

    SvarSlett
  8. Hei hei kjære deg. Tusen tusen takk for kjempe koselig hilsen inne hos meg. Det varmet. Må si du har en kjempe flott blogg. Dette kan du. Vakre bilder og et nydelig sengeteppet på barnerommet. Det har jeg også, he,he. Ble helt forelsket når jeg så det. Ønsker deg en go natt. Håper det er greit at jeg linker deg. Therese.

    SvarSlett
  9. Hei

    Blir helt dårlig av og se på alle disse bildene. Du er såå flink!! vi har kjøpt oss hus nå. Kjenner jeg gjerne skulle tatt deg med dit, og fått litt inspirasjon ;))

    Klem fra Lene N

    SvarSlett