søndag 25. oktober 2009

UTFORDRING- 3 ting…

Damen bak bloggen LYKKEBO ga meg denne utfordringen:

1, Skriv tre ting du husker som om det var i går

   -Den dagen jeg var lita jente og Pappa fikk nyresten ( det var ikke gøy å se at den store og sterke pappaen sin hadde så vondt!)

  -Den dagen da jeg ble fridd til :)

  -Når min førstefødte sluttet å skrike rett etter fødselen og åpnet øynene for første gang..

2, Skriv tre ting du misliker

  - Når barna er syke og har det vondt!

  - Grådighet

  - Etter-rier

3, Skriv tre ting du liker

  -Min store fine familie

  -Home & Cottage

  -Nyfødte babyer (sukk..)

4, Skriv tre blogger du besøker daglig

  - Om jeg er inne å snoker blir det min egen (for å se om noen viser barmhjertighet ved å legge inn en liten komentar!! hint, hint)

- mange andre

5,Skriv ned tre sanger du hører på for tiden

-  Hvem har skapt alle blomstene ( 4 åringen synger den HELE tiden om –phu)

-flere barnesanger

-pluss noen til barnesanger..

6,skriv tre tv- programmer du føler med på

  -Da damene dro

- Grey`s

-Bonderomantikk

7, tre venner jeg vil sende den videre til:

TIL DYKKAN SOM ØNSKER DET

1 kommentar:

  1. Hyggelig å bli litt bedre kjent med deg. :) Er helt enig i at etter-rier er noe tull. :)

    God søndag og god uke!

    Klem, cecilie

    SvarSlett