onsdag 23. desember 2009

Nå kan jula bare komme til Lillegaarden..

Eller, det er helt greit at jeg har et par,tre timer til på meg…  :)

PICT3275

Juletreet har allerede stått med pynt på fra Lørdagen, det var bare rett og slett en perfekt dag å gjøre det på! Vi hadde sløvet inne hele dagen, det snødde tett i tett og den rette stemningen var der, enkelt og greit!

Som årene før er det edelgran som pryder stuen vår, det var ikke så godt lys å ta bilder i akkurat nå..Gyngehestene som står i det hvite skapet har jeg fått av svigermor, de er skjønne og akkurat passe hærlig nostalgiske :)

PICT3336 PICT3311

PICT3356

Her har det ikke vært mye som minner om julestress i det siste. I går fikk huset en skikkelig rundvask igjen, og i dag blir det litt påfyll av blomster og litt smårydding. Juletøyet henger ferdig strøket, for jeg har bestemt meg for at jeg en gangs skyld skal sløve juleaften formiddag! Så sånn er det med den saken! Vi har hatt gjester her de siste årene, i år skal vi feire juleaften hos svigerinnen min, og jeg må innrømme at det passet perfekt i år å bli litt dullet med! ;) PICT3360 Her har vi hatt et par dager med småpjuskete barn og litt oppkast men jeg kan i skrivende stund forsikre dere om at de er på bedringens vei!! En stk storesøster på Clavinova, en midtimellomsøster på pappas gitar og ei lillesøster på tromme!!Her er det liv, rai,rai! :D Hanen i hurven har flyktet inn på rommet med DS`en :) De gleder seg så til i morgen at de er helt tulleruske alle sammen! Alt er som det skal være altså, en lille juleaften :)

 

PICT3306

Måtte dere få en fredelig julehøytid alle sammen! Mitt ønske for julen er at alle de forventnigsfulle barna rundt om ikke skal få oppleve berusede foreldre i julen.. Håper alle de voksne er forsiktig med alkoholen, og gjør dette til en god dag for barna som er fyllt med bare glede, harmoni, trygghet og masse tid..

Riktig god jul alle sammen!! :)

Merethe

7 kommentarer:

  1. En riktig god jul til deg og dine også Merethe! Håper dere får en kjempefin julaften! Her er ferdinand fortsatt våken, er nok en spent liten gutt i kveld:) Klem fra silje.

    SvarSlett
  2. Bare en liten tur innom for å ønske deg en riktig god jul--------* Herlig julestemmning hos dere:)

    Juleklem fra Lykkebo♥

    SvarSlett
  3. Veldige fine bilder fra ditt julepynta hjem! God jule til dere! :)

    SvarSlett
  4. Høres godt ut å kunne feire jul med å besøke familien. Herlig julestemning hos deg. Nydelig pyntet.
    Ja jeg håper virkelig som deg, at alle barn må få ei alkoholfri jul. Men desverre er det nok ikke tilfelle for alle. Men håper alle som leser blggen din får en påminning om å være litt forsiktig.
    Ønsker deg ei velsignet god julehelg :)

    SvarSlett
  5. Innom for å ønske deg en kjempefin jul! Jeg husker ikk ehelt når du hadde termin - men jeg tror det er like om hjørnet - så da må jeg ønske deg lykke til med fødsel - oom det skjer før vi høres igjen :)

    Utrolig spennende dette :) :)

    Kjempekjempefine bilder - du lager det utrolig koselig rundt deg - det er sikkert!

    Høres ut som en skikkelig FIN stemning hjemme! :) Slikt blir man glad av å høre.. hihi :)

    Stor klem fra Ida

    SvarSlett
  6. Heisann.
    Jeg er bare en liten tur innom for å ønske deg og dine en fortsatt riktig god jul:)

    Nydelige bilder!

    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Hei på deg.

    Ønsker deg og dine en fortsatt flott jul. Er det ikke vakkert her nå? Håper dere koser dere like mye som vi gjør.

    Hilsen Lena -litt lenger borti gata

    SvarSlett