fredag 7. mai 2010

Helg og soverom.


PICT5694

PICT5703

PICT5714

PICT5719

Fredag igjen! Jeg gleder meg til å slippe å henge over Noras mattelekser og Oliver sine skrivelekser. Jeg skal gi blaffen om H `ene hans ikke er riktig plassert i “loft,stue,kjeller” ,jeg skal la være å tenke på at 7 gangen til Nora ikke sitter helt som den skal, eller at “hode, skulder,kne og tå” på engelsk  nesten ikke har noen av ordene riktig utalt.. Men bare være en mamma som ikke trenger å mase over at frokosten går litt for tregt eller at de må kjappe seg, kjappe seg og kjappe seg!  Det er HELG! Og vi skal nyte den hjemme :)

God Helg til deg og dine!

6 kommentarer:

  1. Godt å høre at hverdagen er lik hos flere, at det mases over treg frokost og mases over bokstaver:-) God helg til deg og dine:-)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Ja nå er det godt med helg. Så deilig å slippe å se på klokken hele tiden....

    Så hyggelige bilder fra soverommet.
    God helg til deg også!

    Lene

    SvarSlett
  3. Gleder meg og at det er helg, mest for då er man min hima ;) ... God helg te dokke!

    SvarSlett
  4. Have a wonderful weekend. I have enjoyed looking over some of your posts that I had missed. Life has been busy around here, but is slowing down a little bit now.
    Blessings,
    Marcia

    SvarSlett
  5. Kjenner att det du seier ja;)
    Nyt helga ilag med di gode familie i din vakre heim♥
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder!

    Høres ut som ei koselig helg!!

    Klem fra Janne <3

    SvarSlett