lørdag 4. desember 2010

Tidlig en Lørdags morgen..


Fyr i ovnen, varme dyner og dagens episode av Jul på månetoppen. Tenk hvor heldige vi er som har mulighet til å begynne dagen sånn! Vi har det godt, ikke sant? :)

Nå skal det ryddes litt her, også skal vi sette oss i bilen og ta en Oslotur! Besøke gode venner, og kanskje se på slottet.. Også skal vi kanskje innom å hilse på ei lita nyfødt frøken. Turer hvor ikke alt er planlagt ned til minste detalj funker supert for oss! :)

GOD LØRDAG, OG KLEM! :)

12 kommentarer:

  1. Herleghet så skjønt bilde! Proppa av stemning :)
    Me har det godt her i Norge, det er heilt sant :)

    SvarSlett
  2. Så koselig!! :)
    Du har det så fint og stemningsfullt i huset ditt:)
    Ha en fin dag i Oslo!

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Åå, det er søskenbarna mine det <3
    Så herlige! Koselig bilde altså :)
    Det er som å se ungene her hjemme :P

    Så koselig med Oslotur da - dere må kose dere masse masse! Så sees vi nok snart, håper jeg :)
    Klem.

    SvarSlett
  4. Åååå, så koselig!
    Søskenkjærlighet det ♥
    Og så artig at det går to små kropper i hver stol:)
    Det ser kooos ut:)

    Ha en fortsatt herlig helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Herlig morgenstund med nydelige unger.
    Savner slike stunder, selv om jeg er glad mine er store. Håper dere hadde en flott Oslotur.
    Ha en herlig søndag :)

    SvarSlett
  6. For et herlig bilde! Nydelig start på dagen ser jeg for meg :)Ha en fin helg i hovedstaden!

    SvarSlett
  7. Herlig!!

    Ha en fortsatt fin helg:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  8. What a sweet picture of your children. I love visiting your blog :-) That "Christmas in a Nutshell" was wonderful too!
    Blessings,
    Marcia

    SvarSlett
  9. Ntåååå, så koselig <33 Jeg fikk lyst å komme og klemme de alle sammen! :)
    Håper dere hadde en fin Oslo-tur ;)
    Glad i dere <3

    SvarSlett
  10. For et fantastisk øyeblikk!

    SvarSlett
  11. så herlig bilde.:-) nydelige unger.:-))

    SvarSlett