søndag 20. mars 2011

Fin Søndag

b1

IMG_4682-horz

IMG_4696

Hei på dere! Her nyter vi Søndag, mildvær og lyden av små drypp fra takrennene! jeg hadde planer om å sitte litt i sola i dag, men den kom fram bare sånn innmellom, så da ble det vindusvask istedetfor.Nå kan gjestene kommer midt på lyse dagen uten at jeg slipper å krympe meg over skitne vinduer! :) Også har vi laget en stabbel med pannekaker og kost oss med rester fra Lørdagsnopet. Takk for alle lykkeønskninger vi fikk forrige uke. Frida var bare en engel både før og etter narkosen, hun smilte, lo og var så fortrolig med alle de grønnkledde, og hun kom seg superaskt etter narkosen. Gikk og sjanglet i sykehuskorridoren med bamsen i den ene hånda og saftflasken i den andre  :) Jeg måtte felle noen tårer når jeg gikk i fra den lille tulla på den store benken, men det var bare fordi hun var så utrolig deilig der hun lå, og jeg var så lettet for at hun ikke var redd:)

IMG_4664

Nå skal vi bare få dagene til å gå fort til uken. Vi er uten mann og pappa igjen, han er i Kina en ukes tid- men snart er han hjemme igjen! :) Han har fått beskjed om å sparke Kineserne som skal lage kjøkkenbordet vårt litt i baken, så jeg håper det snart blir ferdig! Desverre var det for dyrt å frakte det med fly, så vi må sende det med båt. Det tar enda noen uker- men jeg får bare være tålmodig!

Her er det en bleie som må tas- FORT!

Kos dere! Klem

5 kommentarer:

  1. Så mange ting du har fått gjort på en rolig søndag. Har visst noen vinduer her også som burde vært tatt et tak. Men det er litt for kaldt enda. I dag tidlig var det-14 gr her. Ikke helt våren enda.
    Kjedelig å måtte vente så lenge på det bordet. Men den som vanter på noe godt venter ikke forgjeves heter det. Så da får du bare vente.
    Ønsker deg ei rask og god uke :)

    SvarSlett
  2. godt med gode nyheter om Frida. God søndag videre. Tone

    SvarSlett
  3. vinduer ja..der sa du noe :)
    Vi har kost oss ute idag. Nydelig om dagen nå.Ønsker deg en flott uke. Du er flink

    SvarSlett
  4. Ikke snakk om vinuder..akk , når det ikke er mulig å se ut...se blir det vel en rå her også.:-)) deilig å ha fått det gjort.))

    god det har godt bra med lille tullemor..skjønner godt det kom noen tårer når du gikk fra henne :-)

    En fin ukestart til deg..flotte bilder, den grå potten har jeg i en litt større variant.:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei hei!

    Nydelige bilder, igjen! Så deilig å ha fått tatt litt vinduer, da! Det kjennes GODT!

    Tror jeg må ut og hente litt greiner, jeg og! Det er så dekorativt!

    Kjekt å lese at det gikk bra med lillemoren din på sykehus. Det er aldri noe kjekt med narkose!

    Ønsker deg en fin uke, til tross for at du er alene! Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett