lørdag 10. april 2010

Den ubeskrivelige morslykken!

Vi kjenner til den, alle mammaer! I dag kom den mens jeg satt i stuen og ga lille Fridamor litt mat.  Jeg kikket ut av vinduet og der sto de 4 skattene mine på rekke og rad og fulgte spent med  mens pappaen satt opp trampolina. Alle 4 med splitter nye joggesko og lørdaggodteposen i handa. Mina Marie på 2,5 med lua på snei og nye Hello Kitty sko. Marlene på 5 med jakken knept helt feil og nesen nede i godteposen. Oliver på 7 fektet med karamelstangen sin, han har selvfølgelig fått nye superkrefter med de nye superskoa! Og Nora Emilie , lille, store hønemor, med blikket vekslende ned på de nye hvite skoene og opp på pappaen..  Jeg vet ikke hvorfor, jeg vet bare at det er i slike øyeblikk den kommer.  Den  ubeskrivelige morslykken!

redigeret

God bless our Home- with love and laughter-and peace to all who enter!

Of all the blessings that time and earth bestow, there is none so precious as the love of a  FAMILY!

God Lørdagskveld! :)

12 kommentarer:

  1. Så nydelig ♥

    Blir helt rørt jeg! Det er så viktig å ta vare på både de små og store øyeblikkene!

    Nydelig tavle med mange fine ord.

    Ha en flott lørdagskveld ♥

    Klem Janne

    SvarSlett
  2. Vakkert, vakkert, vakkert! Ha en flott kveld og en fantastisk søndag! klemmer til deg fra meg :0))

    SvarSlett
  3. Nydelig å lese,å kjenner meg så igjen i det du skiver.
    Det er slike øyeblikk man blir bløt i hjerterota.
    Ha en god helg vidre.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  4. Herlig.
    Det var et flott øyeblikk å ta med seg.
    Ha en god søndag :)

    SvarSlett
  5. Takk for det. Fikk kommentaren din,å skulle publisere den. å borte ble den :( Hm..
    Ha en vidre fin kveld :)

    SvarSlett
  6. Å, jeg blir helt varm om hjerterota av å lese dine herlige beskrivelser av dine små gull <3 Det er akkurat slik du sier, pluteselig, midt i våre hverdagsysler, kommer den over oss. Denne overveldende og betingelsesløse kjærligheten til barna våre. En utrolig lykkefølelse, så godt å kjenne på den! Nydelige bilder du viser, ser at du har maken potte med roser på som meg, søte ;) Klem fra Gry

    SvarSlett
  7. Herlig ♥ slike hverdagsting er vakre:o))
    Syns jeg ser gjengen din for meg med trampoline-øyne og flunkende nye sko:o)

    God natt!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. HEI♥
    Herleg det du skriv!Og eg kjenner meg att..Husbonden her hadde og tre håpefulle rundt seg i går og sette opp trampolina.
    Eg såg dei ifrå vinduet,innimellom litt husarbei..
    LYKKE♥
    Tusen takk for gode ord frå deg♥
    Å du for ein herleg kosekrok dokke har da!
    God søndagtil deg og♥
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  9. For et nydelig innlegg :) Små øyeblikk man bare må kjenne på og ta vare på.

    Ønsker deg en fin uke. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  10. Nå har jeg kost meg med Ole Brumm-historien din. Veldig, veldig koselig:)

    SvarSlett
  11. Oh, so true, and you have such a beautiful family to share your life with. I love visiting you.
    Blessings,
    Marcia

    SvarSlett
  12. vous pouvez essayer ceci Valentino Dolabuy naviguer autour de ce site Web Chrome-Hearts Dolabuy cliquer pour la source Dolabuy Hermes

    SvarSlett