søndag 12. februar 2012

My home- just the way it is

 

IMG_2227

 

IMG_2244

 

IMG_2248

 

Søndag ettermiddag- helt uten filter…

Jeg ønsket meg to morsdagspressanger i dag. Det ene var å spise ute med mann og barn, det andre var en liten time med fred og ro i godstolen. Og det fikk jeg! Juhu! :)  Gratulerer til alle mammaer!

Nå er det snart tid for kvelds, så nå skal jeg nyte stillheten bittelitt til. De er ikke lenger enn rett ned i kjelleren så det varer sikkert ikke så lenge før jeg hører det skritt i trappa..

(Og nøyatig tre sek etterpå kommer Fridamor opp med full bleie..)

Spisestuen min tar jeg sjeldent bilder av..Egentlig er jeg veldig glad i den, men jeg er ikke så glad i fargen! Før jul hadde vi en som var og kikket på det, og som ville sprøytelakkere det for oss. Men huttetu- han var stiiiiv i prisen! Har vært i kontakt med  noen andre også, men jeg synes det er alt for dyrt. Selger vi møblene risikerer vi å tape masse masse på det- det er selvfølgelig ikke noe vi vil. Og male selv, nei det orker jeg ikke tanken på en gang. Så nå går jeg her og venter på en reddende engel som vil male det for oss, eller en sprøytelakkerer som ikke er svindyr:) Rop ut om dere vet om noen!

Håper dagen deres har vært fin! :)

Merethe

13 kommentarer:

  1. Likte så godt headerbildet ditt og det fine verset du har skrevet der. Koselig. Gode bilder fra huset deres også, ser avslappet og godt ut å være der.

    SvarSlett
  2. hello merethe.. just found your blog. really nice quote and name :)
    your pictures are nice, i like your living room, really cozy !

    have a nice day, svenja

    SvarSlett
  3. Så koselig det er hos dere! Jeg syns spisestuen din er veldig fin, liker fargen også!

    SvarSlett
  4. Så koselig du har det. Håper du finner noen som gjør jobben litt billigere.
    Fin uke til deg og dine
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Så koselig!! Slike ekte bilder er de beste!!
    Likte spisestuen din jeg ;)

    Ja er det ikke typisk, når man akkurat har sunket ned i stolen kommer de små løpende :0

    Fin mandag!

    SvarSlett
  6. Synes spisestuen din er nydelig som den er. Kjedelig med alt det hvite som florerer i de norske hjem om dagen. Mørk tre er hjemmekoselig!
    (Har selv hvitt, men kombinerer med noe mørkt for alt hvitt blir nitrist og upersonlig. Synes jeg da:)

    Men håper du finner en maler eller sprøytemann om du bestemmer deg for å gå for det hvite.

    Liker bloggen din så godt. Du har et vakkert hjem. Og vare barn!

    SvarSlett
  7. Takk for koselig hilsen! Jeg kan forsikre deg om at møblene ikke blir hvite ;) Kanskje bare stolene, men ikke skapene! Er veldig enig med deg nemmelig- jeg må ha mine egne farger for å få min touch i hjemmet :)

    Klemmer!

    SvarSlett
  8. nyyyydelig spisestue har du:) jeg elsker å se noe annet enn hvitt og sterilt som finnes over alt, jeg har selv hatt hvitt lenge og måtte bare bytte til noe annet her i høst.
    du har et flott hjem:)
    klem i natten fra Trondheim!

    SvarSlett
  9. Synes spisestuen var fin jeg, men om du tenker bare male stolene som det står over her, så er det ikke sååå mye jobb altså;-) Tar jo tid, men går greit om man har alt man trenger til prosjektet og tid satt av til å gjennomføre det.

    Hørtes ut som om du hadde en fin morsdag, VEL FORTJENT!

    Ha en flott tirsdag videre!

    SvarSlett
  10. Alt skal males, bare ikke alt i hvitt :) Stolene kunne nok gått veldig fint å male selv, men det er ikke de som koster å lakkere. Det er to skaper med masse småskuffer og div som drar opp prisen veldig! Tenker kanskje de blir litt mere hardføre også, når det blir sprøytelakkert? :)

    SvarSlett
  11. Definitely, what a splendid website and instructive
    posts, I definitely will bookmark your website.
    Best Regards!

    Here is my site v-strommers.it

    SvarSlett
  12. Of course, what a magnificent site and illuminating posts,
    I will bookmark your website.All the Best!

    Feel free to visit my web site: facebook of sex

    SvarSlett
  13. Thanks for your post made here. One thing I would really like to say is always that most professional fields consider the
    Bachelor Degree just as the entry level requirement for an online college diploma.
    Whilst Associate Qualifications are a great way to get started, completing ones Bachelors uncovers
    many doors to various occupations, there are numerous on-line Bachelor Course Programs available through institutions like The University of Phoenix, Intercontinental University Online and
    Kaplan. Another issue is that many brick and mortar institutions offer Online
    editions of their diplomas but normally for a extensively higher amount of money than the providers
    that specialize in online college degree plans.

    Review my web page - skype sex

    SvarSlett