torsdag 1. mars 2012

Mens det ennå er ryddig..

 

Etter endt vinterferie, dager ute i steikende sol og et par dager som gressenke med skikkelig hodepine trengte huset en real vask og noen friske blommor.. Jeg tok noen bilder i dag tidlig- før ungene rakk å rote igjen ;)

IMG_2619

 

IMG_2607

 

IMG_2623-horz

 

IMG_2630

 

IMG_2631

 

cats

 

IMG_2651-horz

 

IMG_2661

 

Her skinner sola enda og ungene løp rett ut etter middagen igjen :) Småjentene og jeg har ruslet ute i byen, vært i parken og spist lunj der. Det er noen hærlige dager vi har!

God Torsdag!

15 kommentarer:

  1. Dere har et flott hjem :-) Våren er den beste tiden på året med lys, glede og forventninger til det som ligger foran.
    Klem Marit

    SvarSlett
  2. Så koselig det var der da=) nydelig hjem du har! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder ♥
    Det er deilig med slike skippertak!!
    Her MÅ vinduene vaskes i helgen, vi ser ikke sola for bare møkk, hehe:)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Dere har det så fint og hjemmekoselig - liker :)
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem Anette

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder du viser. Her må jeg også være rask med kameraet når det er ryddet... Koselig med alle blomstene du har:-)

    SvarSlett
  6. Gleder meg til jeg får mitt eget... Håper det ikke blir så alt for lenge til.... Blir "DÅÅÅÅÅÅÅÅRLIG" når jeg ser slike bilder... Lengter, lengter, leeeeeeeeeengter........

    Monica M.

    SvarSlett
  7. I mellomtiden får du ta deg en tur hit da vettu Monica! ;)

    SvarSlett
  8. Ja det er herlig når huset er i orden. En må nyte det så lenge det varer.
    Sjelden det varer så lenge selv uten små unger i huset.
    Det blir jo skittent igjen så fort.
    Sola er det enda viktigere å nyte. Den er virkelig energigivende.
    Ønsker deg ei herlig marshelg :)

    SvarSlett
  9. Hei hei! Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Masse lekre bilder på bloggen din så legger meg til som følger.

    Fortsatt fin kveld! :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  10. Very nice photos!!
    You have a lovely home and a lovely family!!

    SvarSlett
  11. så koslig heim dåke har :) fine detaljer.

    ha en fin dag !

    henriette

    SvarSlett
  12. Det ser så fint ut hos dere! Skikkelig vårlig med lyset som strømmer inn:-) Vil man ha ryddige bilder er det lurt å gjøre det før ungene slipper til ja;-) Ikke for det, jeg roter jeg også..kan ikke alltid skylde på ungene.. Hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett
  13. Deilig med sol og skikkelig vårvær!

    Nydelig her også, men snøen ligger ennå i hagen, og jeg kjenner at jeg har så lyst til å rake plenen og plante litt, må nok være tålmodig;-)

    FInt det er hos dere, herlig stort kjøkken, og stuebordet ditt er nydelig!

    God helg!

    SvarSlett