tirsdag 20. mars 2012

Kjære mamma..

Glad i deg!

Kjære mamma! Jeg er så glad i deg at jeg nesten sprekkerSmilefjes som blunker

Du er jo så snill. Når jeg kom hjem fra skolen tenkte jeg på degSmilefjes HER HAR JEG ET DIKT TIL DEG FRA MEG!

Kjære mor.

Jeg er glad i deg, håper du er glad meg!

Dette er et dikt uten svikt.

Når du er lei kommer jeg og trøster deg.

Når du er blid er jeg blid.

Men når vi begge er slitene og trette kan vi spise

snop uten å mette.  Jeg ligner deg. Men det er alike vell lurt å vaske seg.

DET VAR DET DIKTET JEG HADDE TIL DEGSmilefjes

Hilsen Nora

10 kommentarer:

  1. Hahaha, for eit søtt dikt ♥ heilt herleg! :)

    SvarSlett
  2. Hehehe :)
    Nora er så kuul! :)

    SvarSlett
  3. Åh, slikt smelter et mammahjerte!!

    SvarSlett
  4. Så herlig din Nora er :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  5. Å smelt !!
    Så herlig å få sånne dikt :)
    Ha ei fortsatt fiin uke
    Klem

    SvarSlett
  6. Det var ett skjønt og rett fra hjertet-dikt. Barn er skjønne... :o)

    Monica M.

    SvarSlett
  7. hehe, den var søt og artig! Vi lo godt! :)
    hilsen Jarmo og Stine Kamilla

    SvarSlett
  8. Herlig.
    Ha en god ondag sammen med dine kjære :)

    SvarSlett
  9. Fantastisk herlig! de små kan virkelig få sagt det!! ;) Jeg likte "jeg ligner deg, men det er allikel lurt å vaske seg!" ?? Hehehe, morsomt! Nyt dagene med dine kjære. Klem

    SvarSlett
  10. Åhååå, så SØTT!! <3
    Nora er morsom altså :)

    SvarSlett