onsdag 30. juni 2010

Noen ganger er det all right

Noen ganger er det helt all right…

PICT6271

at det kommer litt skyer, noen få regndråper, og at været er skiftende…

PICT6239

..sånn at kjøkkenet kan få seg en skikkelig omgang med skurekluten…

PICT6254

..få ordnet litt med noen friske blomster…

PICT6208

…få vasket noen skitne stuevinduer, ta bort litt gardiner og slippe lyset inn!!

PICT6236

På sånne dager er det fint å bytte ut litt farger i stua igjen..

PICT6223

..Også sette seg ned når kvelden kommer, tenne lys og spise sjoko…*nei, nei-klapps på handa* spise kålrot…

Noen ganger er det all right, noen ganger er det helt all right…

11 kommentarer:

  1. Nydelige, nydelige bilder:) Håper jeg kan komme på besøk i deres vakre hjem igjen snart:) Her sitter vi og snakker om sommerferien, tre uker uten planer går jo ikke;) Ha en fortsatt fin kveld, her har vi spist opp ungenes Dora- og Svampebob-sjokoladekjeks;) klem

    SvarSlett
  2. Nydelig hjem dere har!

    Håper sola dukker fram igjen når du har fått kontroll på hybelkaninene:-)

    -lisa

    SvarSlett
  3. Så fine bilder, Merethe! Du lager det så koselig rundt deg! Ingenting er så deilig som et ryddig og rent hjem....nesten.... :-)

    SvarSlett
  4. Så koselig du har det Merethe:P Ses i dåp på søndag:) hilse familien:)

    Har blogg jeg og sp0tt.blogg.no:) (hvis du kjeder deg)

    Siri:)

    SvarSlett
  5. Nydelige, stemningsfulle bilder fra deres koselige hjem! Elske kjøkkeninnredningen deres! Helt min smak:)
    Ha en god kveld! :)

    SvarSlett
  6. Helt enig :) Det er godt med slike dager innimellom. Det gir en deilig følelse å få ryddet og vasket ;o)

    du har et vakkert hjem!!

    Ha en nydelig lørdagskveld ♥

    Klem Janne

    SvarSlett
  7. Det veldig godt med litt rydde vær, INNIMELLOM!! DU, så utrolig koselig det innlegget med alle barna og alt var!! I dag må jeg på en kjapp liten bytur, finner ingen av mine bikinier, så.... :p Kos dere MASSE! Klemmer fra Anita

    SvarSlett
  8. Hei! Så nydelige bilder fra det flotte hjemmet deres:) Harmonien strømmer mot meg når jeg ser på bildene:)
    Kos dere masse med sommer!
    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  9. Hei Merethe! Lenge siden jeg har vært innom her (eller noen blogger i det hele tatt). Så fint du har det. Kjenner jeg er misunnelig på kjøkkenet ditt, hehe ;)

    Ha en fin sommer :)

    SvarSlett
  10. Kjempeflink å innrede er du :-)

    SvarSlett