fredag 10. juni 2011

God helg- fra lupinengen!

IMG_7453

 

IMG_7465

Rett utenfor døren vår finnes det en stor lupineng! Jeg skulle gjerne ønsket at hele engen var i forskjellige rosafarger, for de er de aller aller fineste. Men innimellom står de fine rosa,og da er det fint å ha noen småjenter som plukker med glede til mammaen sin..de trasker rundt i støvler på jakt etter de mamma liker best :)

IMG_7474-horz

Ønsker alle en riktig god helg, og en god tur til alle kjære venner som reiser til Stavanger i dag :)

IMG_7488

Klemmer!

5 kommentarer:

  1. Takk for det. Synd dere ikke kunne dra til Stavanger allikevel. Hadde jo vært så koselig å se dere der! Lupiner er helt nydelig når de kommer inn i en vase. Så heldig dere er som har en så flott eng rett utenfor huset!

    SvarSlett
  2. Ååå de er så fine de blomstene der.. Plukket en stor bukett til mamma når jeg var ca 13 år, etterpå lå jeg dårlig i flere dager, viste seg at jeg er hyperallergisk.. Så nå sitter jeg her å nyter andres buketter isteden ;) Måtte droppe stavanger jeg også, jobbpliktene kaller.
    Hilsen frua te Jon

    SvarSlett
  3. Nydelig, både blomsterene og smilet på jentne ;)

    SvarSlett
  4. Herlige jenter og nydelige lupinbuketter.
    Lupiner er så fine og greie å plukke, og så kan en plukke de helt til langt på høsten.
    Er det Israelssteven i kongeparken dere skulle vært på? Hadde vært fint å vært med på det.
    Men det er jo alt for langt unna.
    Skal vel en tur til Jæren i løpet av sommeren.
    Ønsker deg ei herlgi pinsehelg :)

    SvarSlett
  5. Er det bare meg, eller er det VELDIG mye Lupiner i år? De er kjempefine, og jeg har nettopp sendt mannen på "slang" for å få tak i noen perfekte rosa(som stod farlig nære en hage..).
    Så nydelige barn du har, det er alltid så koselig å se bilder av alt det dere finner på..du er så flink!!
    Og stua deres ble veldig flott med litt røffere preg, det er gøy å forandre litt på interiøret i ny og ne:)
    Jeg ønsker deg og dine en fantastisk pinse:)
    kLemmer fra Heidi

    SvarSlett