fredag 5. februar 2010

Helt nydelig....


Vi fikk fintfolk på besøk i går! ;) Silje kom med blomster og gaver for å se på lille Frida Othilie..

Se på denne fantastiske buketten med ranunkler og lyserosa tulipaner!

PICT4316

I tillegg fikk Frida denne skjønne bamsen fra mexx, og en utrolig søt kjøle fra Zara! Barna fikk brettspill, og sannelig vanket det ikke både sjokolade og deilig velduftende såper også…

Tenke seg til, det var rene juleaften her! Tusen,tusen takk Silje, jeg vet nesten ikke hva jeg skal si…

Det er vanvittig koselig å treffe andre som man får “connection with right away”-og skavla gikk uten stopp til over midnatt :)

PICT4324

Til og med kortet var gjennomført! Sjekk de søte tøflene :) Hadde ikke vært meg imot å hatt et par slike rosa nydeligheter til trultemor!

PICT4295

Den deilige dukka vår, fortsatt iført pysj kl 11 i dag. En skikkelig syvsover som sovner igjen etter mat og ren bleie på morrakvisten. Lucky me!!

Nå er det helg dere! Vi har bilen på verkstedet så her kommer vi oss ingen vei. Det vil si at det blir en rolig helg med masse innekos og sikkert en liten skitur for barna utenfor her. Ikke meg imot..

God helg- ta vare på de rundt dere, gi en noen gode ord, kjøp en blomst til noen som trenger det, eller rett og slett smil til vedkommede ved siden av deg i kassakøen når du handler til helgen! Det gjør så godt,og du gleder et hjerte sikkert mer enn du aner..

Klem

8 kommentarer:

  1. Så herlig:-))
    Utrolig godt med en baby med sovehjerte. Har bestillt meg en slik jeg å;-)
    Ha en fin helg:-))

    SvarSlett
  2. Sååå herleg innlegg:)
    Å sååååå nydelege gåver du har fått...Kan godt forstå at du er mållaus!
    Blir heilt varm om hjertet år eg les om dine dager med liten bebi<3Heldig er du:)
    Så godt du skriver om eit lite smil eller ein blome til nokon..JA;slikt skaper godheit i kvardagen;)
    Kos dokke masse i helga<3
    Klem frå AStrid;)

    SvarSlett
  3. For en utrolig herlig blogg du har, nå har jeg vært sammen med familien din langt tilbake i tid ;o)
    Nydelige barn, hus og smak generellt, ser ut som jeg må bli fast leser av bloggen din - legger deg til listen min og håper det er greit ;o))

    Ha en flott fredag!!!

    SvarSlett
  4. Å, for noen herlige gaver dere har fått.
    Nydelige blomster. Ja det er viktig og ta vare på hverandre, og ikke minst, fortelle dei en har rundt seg at en er glad i dei.
    Ønsker deg ei velsignet helg :)

    SvarSlett
  5. Hei søte Merethe :) Koselig at dere likte gavene, skulle jo bare mangle at jeg hadde med noe når jeg fikk lov til å besøke dere ♥ Sender deg en melding på FB jeg:) klem

    SvarSlett
  6. SV: Tusen takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min! Det gjorde meg GLAD! :)
    Og jeg må jo bare også si at jeg nok må snike rundt på bloggen din igjen snart! Kjempekoselig og fine, stemningsfulle bilder. Liker stilen din!! :D

    Håper fredagskvelden har vært fin og at resten av helga blir toppers! :)

    SvarSlett
  7. God morgen! Så mange søte barn du har :o) Jeg oppdaget bloggen din helt tilfeldig her nå, ser at vi holder til i samme by - så da måtte jeg jo innom og ta en titt :o)

    Nydelig, din lille nyfødte - kos deg og ha en riktig god helg! :)

    SvarSlett
  8. Hei Merethe!
    Jeg fant den flotte bloggen din i dag! Her var det mye fin inspirasjon å hente. Jeg følger deg gjerne videre. Kom gjerne inn på besøk til meg også!

    Ønsker deg og dine en deilig søndag!

    Hilsen
    Anette Willemine

    SvarSlett