fredag 12. februar 2010

Summertime..

 

 IMG_0290

IMG_0294

IMG_0357

IMG_0366

IMG_0367

IMG_0388

IMG_0375

IMG_0392

IMG_0421

IMG_0456

I mangel på kamera og kreativitet vil jeg ønske dere alle en RIKTIG GOD HELG med disse bildene tatt i Blaavand i Danmark i sommer.. Jeg lengter etter sol, saltvann, brune små lanker,og alt som hører til.. Nå er jeg forsynt! Og synes det er nok med raggsokker og store te-kopper!

Award_rose_[1][2] Og jeg har fått award!! Tusen takk Silje- du skulle fått en hel haug av disse av meg, fordi du er helt unik, men siden du allerede har den vil jeg gi den til deg Anne-Grete, fordi du også er helt unik! Og fordi jeg er så glad for å ha deg som veninne! Veldig glad i deg :) Anne –Grete har en nydelig mammablogg, og er utrolig flink med guttene sine! Du er en god mamma! :)

Her er det ei lita trulte som vil ha mat, to andre trulter som krangler om en ballong og ei som står å ser på meg med morske øyne. Hun synes det er høyst uakseptabelt at jeg sitter å blogger når lillesøsteren hennes vil ha mat!!

Best å gjøre som hun sier… For ellers vanker det ikke noe Lørdagsgodteri på meg visst. Huff og huff…

 

14 kommentarer:

  1. Hei!
    Så nyyydelige sommerbilder! :) Helt herlig...
    Og tenkt hvilken søt ungeflokk du er blitt velsigna med! :) Fantastisk!
    God morsdag på søndag!

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder! De fikk meg virkelig til å lengte etter sommer...! Jeg har vært lenge ute i dag og faktisk kjent solen varme!! Det er skjønt :) Nå går det mot vår, HURRA! God helg :) Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder ♥ Nå lengter jeg også etter sol og sommer ♥ Idag kom svigers hjem fra 14dager i Thailand.. det hadde vært gjort seg med litt farge på kroppen nå..

    ha en strålende helg og gratulerer med en koselig award ♥ Vel fortjent!!

    Klem fra janne Lillian

    SvarSlett
  4. Flott at du minner oss om sommeren i denne kalde tida.. Lengter liksom ikke noe mere da ;)

    Og tusen takk for awarden! Du er god du Merethe! Var så koselig å ha dere alle hos meg i går :) Og ungene kosa seg med rester av brownies idag. Veldig fornøyde de også!

    Ha en fin helg!

    Stor klem fra meg ;)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder av nydelige unger ♥ God helg til dere alle Merethemor! klem fra silje.

    SvarSlett
  6. For noen deilige bilder - åh, jeg lengter etter sommeren... Klem, klem

    SvarSlett
  7. Hei du!

    Så vakre bilder av deg og din familie! Det var nydelig med de hvite klærne mot de duse nydelige sommerfargene.

    Ja nå kjenner jeg solen varme mer for hver eneste dag som går. Gleder meg til vår og ikke minst varme etter en kald vinter.

    Håper du og dine har hatt en fin feiring av morsdagen!

    klem,Lene

    SvarSlett
  8. Hei Merethe,
    takk for koselig hilsen hos meg :) Du får ta deg en tur til Hokksund igjen da vet du... ;)
    Og du: Det er vel ikke tilfeldigvis du som er i slekt med Bodil Solberg? (Hjernen begynte plutselig å koble litt her..hihi!) Ønsker deg en fortsatt god dag :) klem fra meg

    SvarSlett
  9. You have the most beautiful children. A very beautiful family.
    Blessings,
    Marcia

    SvarSlett
  10. Aaah!...hun er min venninne & forlover faktisk :)

    SvarSlett
  11. Hei!
    Takk for lykkeønskninger! Nå er det spennende... lurer hver dag på om det er nå jeg skal får møte den lille i magen... eller kanskje i natt?! ...

    SvarSlett
  12. Så nydelige bilder og nydelige barn!
    Hvor gamle er barna dine?

    Ønsker deg og familien din en god helg :-)

    Ps. Jeg har fått oppleve at ett par av disse morsomme gullkorna kommer i all offentlighet allerede.. Maya pekte på en mann foran i køen og sa høyt "Mamma, mannen skummel og ekkel"
    Hjelpes, hva sier man da... Men det er komisk i ettertid da!

    SvarSlett
  13. For noen deilige bilder! Fikk nesten sommerfugler i magen av stemningen og forventningene om varmere tider. Ha en fortsatt fin helg! - Heidi♥

    SvarSlett
  14. En lille hilsen fra danmark og fra en nybagt mormor, skønne børn og blåvand er jo bare "bra"

    SvarSlett