tirsdag 2. februar 2010

..an ordinary day, og fødselshistorie..

 Hei, bli med bort i kroken her så skal dere få se noe skikkelig søtt…

PICT4213 
Er hun ikke bare deilig..  Jeg elsker smilene hennes!! :)

PICT4153   PICT4165

PICT4223

PICT4235

PICT4231

( 2 små søtinger kjøpt hos Søstrene Grene for den nette sum av 10 kr! )

PICT4238

PICT4245

PICT4255

Bolig Pluss har ligget uåpnet i en bærepose i 5 dager..! :D Må si at det har aldri skjedd før.. Men i går fikk jeg endelig tatt det frem, og smuglest litt innimellom slagene :)

PICT4261

PICT4283

Hos noen er disse Carl Larsons figurene “ute”, men hos oss bor de inne året rundt! :)

PICT4278

..og selv om jeg har “an ordinary day” som overskrift og har friske nelliker rundt om i huset, kan jeg forsikre deg om at det ikke er daglidags :) Her har både halv visne roser og glisne eføy prydet stuene. Og etter overskriften å dømme burde jeg vel heller vist noen bilder av brukte bleier og gulpekluter. For det er nemmelig sånt noe det går i om dagen! BUT, I LOVE IT! :)

I sta fikk jeg også se at fødselshistorien min ligger på forsiden på babyverden. Du kan lese om den her om du vil :)

Ha en god uke alle sammen, med eller uten gulp!

11 kommentarer:

  1. Herlig innlegg Merethe! Nydelige farger, og selvfølgelig, nydelig tulle! Gleder meg så til å se dere! Jeg synes det er lov å vise halv-sanne bilder fra hverdagen:) Jeg kunne vist rotete kjøkkenbenker og overfylte skittentøyskurver, men tror ikke det er det andre vil se:) Vi må drømme oss litt bort, og glemme bleier og rot en liten stund:) Her er kjetil ute og måker, og etterpå skal vi legge oss. Dynene har hengt ute i dag, og fått på nytt sengetøy, da er det godt å legge seg:) God natt søta ♥ klem

    SvarSlett
  2. Hei kjære deg...for en fin fødsel du har hatt, og takk for at du deler den med oss♥jeg drømmer om å bli jordmor...så for meg er dette det fineste på jord...så fint å høre at du hadde en fantastsik jordmor også...det hadde jeg også da jeg født min yngste datter...så fantastsik var hun at jeg rett og lett måtte kjøpe en liten oppmerksomhet til henne, som takk for "hjelpen" De gjør jo bare jobben sin, alikevel,alle fortjener en oppmerksomhet engang i blant.

    Kjenner meg igjen å ligge med ctg når man har 9 cm åpning, gjorde det selv den siste gangen...og det var ikke akkuart en rolig sjel som lå på den benken da;) Godt du slapp:)

    Nyt den fine babytiden, den går så fort...lille Frida er bare deilig ja, og nesten til å spise opp. Vakker jente, og nydelige bilder som alltid fra deg:)klemmer fra Monja

    SvarSlett
  3. Hei vennen!

    Så utrolig skjønn hun er - også smiler hun allerede! Vakker!!! Hun har ett utrolig fint navn, jeg har nok sagt det før, men det er NYYYDLIG!
    Utrolig skjønn krok du har der, med mange fine detaljer. Kaninene fra søstrene grene var supersøte, men lille Frida Ohilie danket nok alt :-)

    Måtte selvsagt inn å lese fødselshistorien din - og den fikk meg jo også til å felle noen tårer! Så heldig du er som fikk en SÅ fin opplevelse, klartd et er vondt, det vil det nok alltid være, men å tilrettelegge så bra for en fin fødsel, ja.. du er heldig! Og for en nydelig opplevelse å føde i vann, du er en tøffing!!!!!

    Håper dagene er fine, og at du nyter tiden som nybaktmamma! Jeg kan tenke meg det er tøffe tak innimellom ,men jeg har inntrykk av at du tar det med knusende ro :-)

    Veldig koselig å høre fra deg igjen :)

    Stor rørt klem fra Ida

    SvarSlett
  4. For et herlig innlegg, Merethe! Og så fint å få føde i vann!! Det har jeg drømt om siden nr 2. Men hos meg roer riene seg bare ned. Hadde en super opplevelse selv sist. Ingenting er bedre enn det :-)

    Nyyt tiden med den skjønne tulla og de andre superherlige ungene dine!

    Føler meg litt flau som ikke torde å prate så mye med deg sist lørdag :-S hehehe, lettere å skrive lissom. (Er ingen skravlebøtte/smaltalk-type nemlig)

    Ha en nyyydelig dag i verdens beste by ;)

    SvarSlett
  5. Nyyydelig jente du har fått deg, tenk 5 barn! Det er imponerende! Og en fantastisk fødsel da! Må være herlig + friste til gjentakelse...? Kos dere masse i denne herlige spedbarnstiden!

    Mange hilsner fra Charlotte

    SvarSlett
  6. Håper jeg kan få en liknende fødselsopplevelse en gang! Høres fantastisk ut! Nydelig liten jente!! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Ja det var en herlig fødselsopplevelse.
    Så godt å kunne få oppleve slike stunder. Ei herlig lita jente er det jo.
    Nydelige bilder fra et flott hus. Godt å høre at det ikke alltid er like strøkent hos deg heller. Jeg har ikke små unger, men det er ikke alltid det ser like fint ut her nei.
    Skal være husmor i morgen, så da kan det kanskje gå ann å ta litt bilder etterpå.
    Ønsker deg en riktig torsdag :)

    SvarSlett
  8. Hei!
    Så søt lita tulla... og så koselig det er hos dere!
    Jeg leste også fødselshistorien din, og må si det hørtes ut som en drømmefødsel!
    Tre uker igjen til min termin nå, og jeg må si jeg gruer meg litt til fødselen. Har jo bare gjort det en gang før.. mens du begynner å blir en veldig erfaren fødekvinne! hehe.. :)

    SvarSlett
  9. Hei hei kjære deg. Så utrolig skjønt bilde av et vakkert barn. Å, historien din, var utrolig spesiell og rørende. Jeg gråt og fikk en god følelse inni meg. Det rørte meg så.

    Så heldig du har vært.

    Så flink og ryddig du er. Takk for koselig hilsen inne hos meg. Ønsker deg en go helg sammen med din herlige familie.

    Klem Therese.

    SvarSlett
  10. Hei! Så stor prinsessen er blitt!! og for et herlig smilebilde:)...Jeg har nettopp sendt mail til venninnen din! Men hvis det skulle være feil person (huff..)skriver jeg koden på tapeten her å: CASADECO Bail: 48093612¨
    Ref: GLG 14991107
    (eller GCG skrevet det i hånden min!!)

    God dag:)

    SvarSlett
  11. Hej du.:-) takkk for hyggelig hilsen hos meg.:-)

    FOr en stor og flott familie du har...og et vakkert hjem og nydelige bilder...osv osv osv.:-) Og jo bare nydelig den lille tulla de.:-) herlig smil...og så godt det er å få et sånt smil...det betyr jo mer himmel og jord og alt på en gang.:-)

    Kos deg og nyt helgen.:-) Klem Gry

    SvarSlett