søndag 7. februar 2010

Søndag på Lillegården

Deilig Søndag.. Sola skinner fra klar himmel, og temperaturen er fin!

De tre eldste har vært med pappaen på søndagskolen, og 2 åringen, tullemor og jeg har kost oss her hjemme. I løpet av formiddagen rakk vi å rydde, rote igjen, se på Per Pussling og ha en par lange samtaler om hvorvidt sokkene skulle være på eller ikke. Gjett hvem som vant…

PICT4421
Det har kommet en gardin opp i løpet av dagen på verandadøren, noe jeg forøvrig har tenkt på noen år.. (?!)

PICT4376

PICT4391

PICT4395

..også har det kommet inn noen små elementer av blått i den ene stuen. Egentlig ganske flott farge! PICT4372

PICT4387

Håper dere har en flott Søndag! Her skal kjøkkenet ryddes etter søndagsmiddag, også skal vi ut hele gjengen og få oss litt frisk luft! Vi skal putte noen kanelboller og pilkeutstyr i sekken, og rusle ned på fjorden.. :) 

13 kommentarer:

  1. Pilketur er jo spennende. Ble det noe fisk på dere? Vi bor rett ved Randsfjorden, som er en innlandsfjord. Ikke alltid det var fisk å få her. Men en pilketur var alltid en spennende aktivitet.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en fantastisk flott søndag hos dere:)

    SvarSlett
  3. SV: Synd med isfiske som ikke det ble noe av, men veldig forståelig med en sånnen liten herlighet med på tur:)
    Og det trenger ikke være så avansert før unger har det gøy, så det høres jo ut som om de koste seg likevel:)
    Tusen takk for koselig kommentar for kortene mine:) Det er jo alltid hyggelig med slike tilbakemeldinger:) Jeg storkoser meg iallefall med det som hobby! :)

    SvarSlett
  4. Hei Merethe:) Høres ut som en herlig dag:) Har jo vært så nydelig vær i dag også! Ha en kjempefin kveld ♥ klem

    SvarSlett
  5. Heisann Merethe!

    SÅ mange fine bilder, og så fint du tryller det frem rundt deg!

    Godt å høre at dagene er så fine hos dere. Du får det til å virke som utrolig avslappende med fem barn :) *imponert* Jeg tenker du er en utrolig god mamma !!! :)

    Hihi.. jeg går ikke inn i all verdens diskusjoner med Christoffer heller. Støvler når solen skinner ? Jaja.. hvis du vil så... men det er ikke noe behagelig.. :)

    Ha en FIN uke!
    Store klemmer fra Ida

    SvarSlett
  6. Love all of your pictures, especially the little feet :-) My kids don't want to wear socks either, and my feet are still frozen even with them on.
    Have a wonderful week.
    Blessings,
    Marcia

    SvarSlett
  7. det hørtes ut som en deilig søndag ♥ Så fint med den gardinen og for noen flotte vårlige bilder. Ha en strålende uke ♥

    SvarSlett
  8. Hei!
    Høres ut som dere hadde en herlig søndag. Sikkert godt å få litt tid med noen av ungene hver for seg også...
    Koselige bilder fra hjemmet ditt.. gardina ser så fin ut! :)

    SvarSlett
  9. Hei hei:) ligger en award til deg hos meg:) klem

    SvarSlett
  10. Hei! Ikket innom bloggen din for første gang i dag. For et nydelig hjem du har! Imponerende hvordan du får det til, med 5 (!!!) barn! Nå ble jeg inspirert til å ta et lite tak her hjemme hos meg selv også. Ha en fin dag!
    Mvh EU

    SvarSlett
  11. Hei!

    Mange fine bilder du viser frem! Liker så godt den hylla di over sofaen. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Det finnes jo et stort utvalg av slike hyller i diverse nettbutikker, men finner ikke noen som akkurat som denne. Noen er for korte, andre for brede, noen for store knagger
    osv. Ha en god helg! Mvh. Elisabeth

    SvarSlett
  12. Hei Elisabeth. Hyllen er fra Home&Cottage. Jeg er ikke helt sikker om merket er House Doctor..husker desverre ikke.

    Jeg liker str veldig godt selv, det er fin plass til litt større ting på den, men den er samtidig ikke for dominerende :)

    SvarSlett