mandag 7. september 2009

Når nettene blir lange og kulda setter inn....

..får denne fruen ny ånd over seg og det begynner å krible i fingrene etter å blogge litt igjen :)
Det har en tendens til å gå i rykk og napp hos meg, det være seg blogging og ellers andre gjøremål rundt om i huset vårt. Nå blir kveldene lengre, og det er jo så koselig å sitte å kikke på alle de flotte bloggene rundt omkring.. Også er det jo så koselig å legge ut litt selv også, og ikke minst få hjertevarme tilbakemeldinger som kan gjøre en ellers så grå dag full av solskinn!!

Har lyst til å vise dere helgens skatt som jeg reddet fra svigemors søppelhaug! Malekrakken er veldig gammel og har tilhørt min manns bestefar som var malemester. Jeg hylte opp idet den var i ferd med å havne på dynga, rev den til meg og holdt den intill meg mens jeg kikket på den med forelskelse i blikket ( nå ja, det var vel kanskje ikke helt slik, men det var nok heller slik min kjære svigermor oppfattet det)
Krakken ble med hjem, og under nydelig solskinn og fuglekvitter ble lag for lag med maling pusset av..For en nydelig..malekrakk! Den skal få litt hvitmaling på seg, for SÅ Shabby Chick er jeg ikke :) Her sitter minstetulla mi på 2 i kroken sin og leser før det er tid for sengen..



..Fra kjøkkenet..













Og et lite bilde fra den ene stuekroken min





Håper dere har lyst til å følge meg vidre.. Og til gamle kjente; Jeg gleder meg til å sukke og ååhhee med dere igjen!
Ha en riktig god kveld :)



2 kommentarer:

  1. Så fine bilder Merethe! Ungene dine er bare helt nydelige, og så skjønn lillemor er der hun sitter i kroken sin:) Jeg har vært på hobbykveld hos ei venninne i kveld, vi lager ting til jul. Litt tidlig ute, men det gjør ikke noe:) Pappas butikk ligger nok ikke under fargerike, den ligger like ved nylende stasjon i skien, ved statens hus. Må bare forberede deg på at det er MYE rart der altså, og veldig mange ting! Nå er det natta her i huset (skulle lagt oss for lengst;)) Er veldig glad for at du har starta ny blogg, og gleder meg til å følge med videre! Det kommer vel kanskje noen bilder fra barnerommene etterhvert også?:) klem fra silje.

    SvarSlett