tirsdag 4. januar 2011

Blogghjelp! Kan noen hjelpe?

For en stund siden oppdaterte jeg blogginnstillingene til "nyeste redigeringsprogram" Da kunne jeg blandt annet gjøre bildene store.. Nå er den tilbake til det gamle redigeringsprogrammet, men ingenting skjer selv om jeg lagrer det nye, om og om igjen!! Har noen hatt samme problem, eller har noen en løsning på det? :)

Her ryddes jula ut, og det er fullstendig kaos! Det er liksom noen småttinger som skal ha sitt samtidig, da går det rimelig treigt ;)

God Tirsdag, vi skal på juletrefest i bygda! <3

Klem Merethe

3 kommentarer:

  1. Dessverre! er helt elendig på blogge-ting..;o(

    SvarSlett
  2. Beklager, det kan jeg ikke, men ville bare kommentere innlegget under. fantastisk flott og ærlig, det er de forsettene som betyr noe. Jeg lar meg inspirere, og skal virkelig tenke på det å svare barna penere, i en hektisk hverdag blir det ofte litt korte, og noen ganger sure svar....

    Ser ut som dere hadde en flott julefeiring, og en flott årskavalkade hadde du også.

    Nyttårsklem, Marit:-)

    SvarSlett
  3. Kan desverre ikke hjelpe deg jeg heller. Jeg er ikke SÅ god på bloggting.

    SvarSlett