onsdag 5. januar 2011

Min nydelige tøysekopp..

 

IMG_4420

Jeg har lastet opp nyeste Windows Live Writter, det er det programmet jeg som regel bruker når jeg blogger. Det går kjempefort å laste ned bildene i forhold til blogspot, og man har flere muligheter med skriftyper osv. Det eneste som er litt dumt er at miniatyrbilde ikke vises i oppdateringslisten hos de som følger meg, men kun overskriften..

Bildet av Marlene er tatt i romjulen av en av mine flinke nieser :) Jeg er heldig som får å ha henne hjemme med meg mens de eldste er på skolen. Hun er virkelig en gledespreder og en skikkelig tøysekopp, som det er veldig gøy å være sammen med! Fint hva?Å ha en liten venn som får deg til å le flere ganger om dagen? :)

8 kommentarer:

  1. I`m back !!! ;)

    Kjempeflott bilde av gojenta di ! :)

    Hvordan får såpass store bilder i bloggen ? Byttet mal kanskje - til hvilken ? (kremt og hvordan ..hihi - litt ute av trening visst! ;)

    NYTTÅRSKLEM til deg søte du ! <3

    SvarSlett
  2. Heldig hun er som får tilbringe så mye tid sammen med mammen sin.
    Godt nytt år!

    SvarSlett
  3. Glad i den tøffe bestevenninna mi <3

    SvarSlett
  4. Hvis du laster inn første bilde i Blogger og så henter innlegget i WLW kommer bildet opp i blogglisten. ;)

    Nydelig bilde!

    Godt nytt år!!

    SvarSlett
  5. tusen takk for den fiiine komentaren,
    YOU MAKE ME HAPPY!

    Og då oppdaga eg og denne fine bloggen din.
    Legg deg til i blogglista mi med ein gong,
    slik at eg kan halde meg oppdatert ;O)

    -klem til deg

    SvarSlett