fredag 21. januar 2011

Kjapt innom..

IMG_3465

Dagene flyr av gårde og nå er det helg igjen! Jeg har nok å gjøre så er bare en kjapp tur innom for å ønske dere en deilig helg! :)

IMG_3467

Vi får helgebesøk av niesen min og hennes nyforlovede, og i morgen skal vi ha barnefri og ut på bursdag! Alt for lenge siden sist… Også blir det sikkert en tur i skiløypene med barna :) Håper helgen deres blir fin! 

PREIKAS!

(Ps: bildene er ikke fra et barnerom, men fra det lille skapet i stuen! man skal jo se at det bor barn her og-sant? :) Den lille dukken har mannen min gått å slept på når han var en liten guttepjokk)

6 kommentarer:

  1. For en nydelig liten dukke!

    Ønsker deg en riktig god helg - og tusen takk for koselig hilsen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Dagene går alt for fort. Her blir det en rolig helg, håper jeg.
    Husker disse dukkene, Min søster hadde en slik da hun var liten.
    Herlig tulle under her som tar noen av sine første skritt på litt vaklene bein. Herlig.
    Ha ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Høres ut som en god plan for helgen :) Håper du fant håndkremen, og at den faller i smak(jeg er avhengig av den :) )

    Koselige bilder, og ja jeg er helt enig med deg - det skal synes at det bor barn i heimen :) Riktig god helg! Klem fra livy

    SvarSlett
  4. Heihei...
    God helg til deg og dine og, høres ut som helgen deres skal bli FIN!
    Her går det i fotballturnering HELE helgen;)
    Kos det og da ♥

    Klem line

    SvarSlett
  5. høres herlig ut med barnefri! det trengs innimellom! ha en super helg!

    SvarSlett
  6. Gøy å pynte med gammle leker de har sjel.
    Likte utrolig god dukka, nydelig ansikt.
    Ønsker deg en fin helg
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett