tirsdag 22. november 2011

Hvorfor ikke?

IMG_0636

Hvem har bestemt at man må vente til helgen med å pynte til jul? Nei, jeg vil pynte huset akkurat når jeg vil! ;) Og når jeg på toppen av det hele har en god grunn ( i år igjen) til å starte noen dager før, så gjør jeg det. Så det så!

IMG_0633

Og dessuten pleier jeg å bruke noen dager på å pynte, siden jeg tar det litt sånn innimellom.. Og vasker gjør jeg underveis. Nå er det lys i adventstakene på kjøkkenet og lys på stuebordet. I den andre stuen hersker det kaos, med julekranser i vinduene, juleting og rosa potter og rosa lysestaker i skjønn forening! :D hi hi, regner med at dere har vært borti det før ;)

Åh, dere lurer på om jeg har en gyldig grunn? Å jadda. Vi reiser bort til helgen, på en ukes ferie. Klart jeg må komme hjem til julepyntet hus?! Enige?

Nå: Nytt Boligpluss, en matbit og noe varmt i koppen.

Klemmer!

13 kommentarer:

  1. HELT enig! Kos deg masse med pyntingen og en pust i bakken :-)

    Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Ja, det er nå det er mest kos å pynte(o;
    Et nytt Boligpluss fant veien ned i handlevogna mi også i dag. Så nå blir det en stille time med blad og en kopp Cafe Caramel fra Nescafe. Ikke helt stille da, Kurt Nilsen synger "Nå tennes tusen julelys" i bakgrunnen....((o:
    Hilsen Marit.

    SvarSlett
  3. Kan ikke bli mer enig, Merethe. Folk kan bare våge seg å bestemme over når man skal pynte i sitt eget hus! Koselig å se litt av den nydelige pynten din. Gleder meg til flere inspirerende bilder. Klem

    SvarSlett
  4. Veldig enig altså;)
    Jeg kommer nok til og pynte litt frem mot helgen jeg og, jeg og snuppa reiser på julecruise til Danmark i helgen, og vi vil komme hjem til JULEHUS;)
    Dessuten skal jo gutta være hjemme, og de trenger litt adventkos selv om vi ikke er hjemme;)

    Kjempefin duk og lekker adventstake av gevir (!!?)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Synes det virkelig var god julepyntegrunn! Har litt snikpynting på gang jeg også;-)

    Takk for god støtte når det gjelder møtet mitt med anonym, helt greit at folk har sine meninger, men det går an å formidle de på en grei måte. Selv om jeg var litt småfrekk der på slutten av samtalen jeg også da;-)

    Jeg er overbevist om at jeg akkurat nå har verdens beste og viktigste jobb:-)

    Ønsker deg en fin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  6. Å, så koselig! Jeg har også lyst å begynne.... med eller uten "gyldig grunn" ;) Koselige bilder!

    SvarSlett
  7. kos deg med julepynting du. Jeg har begynt og finne fram så smått, men setter ikke igang før til helgen regner jeg med. Så koselig ut hos deg.. Klem

    SvarSlett
  8. Helt enig med deg :) så fint det ble:) nydelig svibelpynt :) kos deg videre med den fine pynten og det nye herlige bolig pluss bladet <3
    klem Yvonne!

    SvarSlett
  9. Kunne ikke vært mer enig med deg nå:D Har begynnt jeg også..så tar jeg litt etter litt opg vasker gjør jeg også etter hvert:)

    Kjempefin duk og puter, hvor har du kjøpt dem? :)

    SvarSlett
  10. Ja det er lurt å pynte å ordne før en reiser. Men jeg får vente til vi kommer hjem igjen. Vi blir nå bare borte en langhelg.
    Så fin den kassen med svibel i var da. Koselig.
    Ha en herlig tur :)

    SvarSlett
  11. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Det varmer;) Veggen over kjøkkenbenken er faktisk tapeten Drivved fra Storeys! Jeg lakket den med matt lakk tre ganger så nå tåler den ganske mye! Veggen i enden av kjøkkenet er utvendig kledning som vi har satt opp med baksiden frem. Synes den ble røff også;)

    Du har da virkelig fått det julekoselig hos deg da! Eeeelsker putene dine!!! Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt dem? Ønsker deg ei riktig deilig ukes ferie!!!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  12. Mer informasjon fra meg;) Vi hadde strie på veggen, men la tapetfornyer først! Da ble veggen slett og fin og klar for tapeten! Tapetfornyer kalles også "sparkel på rull", kjempelett å legge begge delene alstå!!! Tror tapeten er på tilbud hos Vakre Hjem nå (nedsatt fra 499 til 349:)

    Klem igjen;))

    SvarSlett
  13. These cards are play vital roll in our life but you need to make it more aggressive !!!!
    print membership cards
    clear cards

    SvarSlett