fredag 18. november 2011

En liten 10 minutters..

 

IMG_0505

Ingen ting er bedre enn en liten kosestund i sofaen med en nybadet og deilig 2 åring! Hun sitter sjeldent stille i mer enn 10 min men det er akkurat nok til å snuse og nusse litt :)

I helgen skal jeg få prøve meg som 8 barns mor! Jeg tar med meg barna og bosetter meg 10 min unna, hos søsteren til Erik. 8 barn under 10 år, det blir sikkert livat og veldig trivelig! :) Gubbendarius skal få være hjemme å isolere i kjelleren. Heldige han! Spørs hvor mye han får gjort når han først har huset for seg selv ;)

IMG_0500

God Helg!

12 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har! Hit vil jeg innom igjen, så jeg la meg til som følger nr 192:)

    Håper dere får noen flere kosestunder utover dagen, de er gull!

    SvarSlett
  2. Kos,deg og lykke til. Der blir nok en aktiv helg:-) Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  3. Så deilig med en liten pust ja;)
    Så kos ut under pleddet der ♥
    Oioi, 8 under 10 år! Lykke til, hihi;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Savner den stunda der vi kunne sitte med ungene i armkroken. Var jo bare så kosleig.
    Får vel vente på barnebarna.
    Lykke til med 8 barns utfordringen :)

    SvarSlett
  5. Så koselig blogg. Her likte jeg meg, jeg kommer igjen. Legger meg til som følger! God helg til deg og dine nydelige velsignelser!

    SvarSlett
  6. Deilig med kos ja! Lykke til i helgen :)

    SvarSlett
  7. Oj,det hørtes nå nesten litt urettferdig ut,he-he...
    Mannen alene,du ansvar for åtte..Jaja,et par fra
    el til;)
    Lykke til! Det blir sikkert kos..Fin blogg,forresten..!

    SvarSlett
  8. Du har så nydelig blogg, å heldige er barna som har en mamma som deg!:-) God helg, vakre deg <3

    SvarSlett
  9. Så skikkelig koselig ut der hun sitter ! :)
    Så greit å få kjelleren isolert da - blir sikkert lunt og godt i huset til vinteren ! Moro med å være 8 barns mor for en periode da ! ;) Tenker du klarer det helt supert jeg - de eldste barna kan vel hjelpe til litt innimellom også , tenker jeg ...
    Ha en finfin søndag Merethe !
    klem <3 Liv Elin

    SvarSlett
  10. Kjære Marit, du varmer hjertet mitt! :) Tusen takk for fine ord!

    Varme klemmer

    SvarSlett
  11. Åh, så nydelige bilder! Frida er herlig <3 Føttene avslører at ho koser seg - veldig! ;)

    Gikk det bra med barnevakta i helga eller? Synd vi ikke fikk tatt en tur innom :/ Men jeg regner med at du ikke rakk å kjede deg? ;)

    SvarSlett
  12. Tusen takk for superkoselig hilsen inne hos meg for noen dager siden, blir så glad av sånne go'ord;)

    Håper du har hatt en flott helg!
    Ha en herlig ny uke - snart advent;)

    KLEM

    SvarSlett