lørdag 16. oktober 2010

Hjemme igjen! :)



Vi er hjemme igjen etter noen koselige dager i Danmark hos noen kjære venner! Er du i Haderslev en gang må du ta turen innom verdens nydeligste butikk, Anne D- som ligger midt i byen. Jeg fikk noe småtterier med meg, blandt annet det fine buret med fatet under fra Ib Laursen. Her var det fryktelig huskaldt når vi kom hjem, så nå har vi kledd oss i deilig varmt tøy, fått varme i ovnen og tent litt lys. De to minste er lagt og de tre andre slapper av med film. Jeg har satt meg sånn i sofaen at jeg ikke ser kofferter og annet rot som trengs å ryddes ;) Nå skal jeg koke meg deilig dansk kaffe og se hva dere har gjort!! :) GOD LØRDAG!

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Velkommen hjem :) Høres fint ut med høstferie i Danmark!
    Ser du har lagt deg til som følger hos meg - veldig koselig! Tusen takk :)

    SvarSlett
  3. Hei! For et flott bord. Jeg syns det er veldig fint som det er. Hadde ikke malt det! Er du i tvil, så la det være som det er en stund. Til du er helt sikker. :-)

    SvarSlett